خواص شمول وهمسایگی زیرکلاس های خاصی از توابع p-ارز با ضرایب منفی

thesis
abstract

در این پایان نامه ابتدا درمورد توابع p-ارز و خواص هندسی و تحلیلی آنها مطالعه می کنیم سپس به کمک تعمیم عملگر مشتق راشویه زیرکلاسی از توابع p-ارز به صورت tq(n,p,,)تعریف می کنیم ونامساوی ضرایب و خواص شعاعی و خاصیت همسایگی و خواص دیگر این زیرکلاس جدید را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

similar resources

تخمین ضرایب زیرکلاس جامع توابع تحلیلی و دو-تک ارز

با استفاده از مفهوم آرگومان و قدرمطلق دسته جامعی از توابع تحلیلی و دو تک ارز در دیسک واحد تعریف شده و ضرایب تیلورمکلورن بسط به سری توانی آنها را تخمین می زنیم.مولفین در مرجع[4]کلاس توابع دو تک ارز را بر اساس مفهوم آرگومان انجام داده اند و تخمینهای قدرمطلق ضرایب را برحسب پارامترهای موجود در تعریف کلاس حاصل نموده اند در حالی که مولف مرجع [18] شرایطی روی پارامترها اعمال نموده که توابع کلاس مورد ...

15 صفحه اول

خواص پیچشی به روی زیرکلاس هایی از توابع تک ارز مرومورفیک با مرتبه مختلط

در این پایان نامه ابتدا توابع تک ارز مرومورفیک را معرفی میکنیم و سپس عملگر خطی را تعریف کرده و خواص آن را بیان میکنیم. همچنین زیرکلاس های ستاره گون و محدب را از توابع تک ارز تعریف کرده و در قالب چند قضیه به بیان خواص آنها می پردازیم.

خواص شمول برای زیر کلاسهای خاصی از توابع تحلیلی تعریف شده بوسیله ی تبدیلات ضربگری

در این پایاننامه ابتدا زیر کلاسهایی از توابع محدب و توابع ستاره گون و همچنین تبدیلات ضربگری خاصی ‎را تعریف می کنیم و به کمک خواص شمول توابع تحلیلی و عملگر انتقال، خواص هادامارد و چند خاصیت دیگر در مورد رابطه ی بین خواص شمول زیر کلاسهای خاصی از توابع تحلیلی و یک خانواده از تبدیلات ضربگری تعریف شده توسط خواص هادامارد،مطالعه می کنیم. کارهای این پایاننامه بر اساس مقاله ئ منتشر شده در سال 2010 ...

15 صفحه اول

مطالعه ی زیرکلاس هایی از توابع تک ارز و خواص شعاعی آنها

در این پایان نامه شرایط لازم و کافی ضرایب ،برای کلاس معینی از توابع برای اینکه در(الفا )sp قرار گیرند،تعیین می کنیم .همچنین ،خواص شعاعی ،برای این کلاس بررسی می شوند.همچنین هنگامی که تابعf متعلق به توابع ستاره گون است شعاع هایی که به مو ولامبدا بستگی دارد وبه ازای آنهاعکس شعاع rدرتابع f که بر حسب rzاست متعلق uاست که به لامبدا ومو بستگی دارد.

15 صفحه اول

زیر رده ای از توابع ستاره گون با ضرایب منفی

در این پایان نامه به بیان تعاریف و قضایای مربوط به رده هایی از توابع ستاره گون k-تایی و توابع محدب k-تایی می پردازیم. همچنین با معرفی چند عملگر انتگرال برخی از خواص آنها را روی رده های مذبور مورد مطالعه قرار می دهیم و معیارهایی برای تک ارزی عملگرهای انتگرال روی توابع تحلیلی در دیسک یکه باز را بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


document type: thesis

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه مراغه - دانشکده علوم پایه

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023